Search
Generic filters

יחסים בארגון

יחסים בין בני אדם הם הכוח המניע את העולם

מכון אדלר מפגיש אנשים עם הדילמות המשמעותיות שלהם ביחסים מול אנשים אחרים: במשפחה, בזוגיות, בהורות ובעבודה.
הייחוד שלנו במכון אדלר הוא ביכולת שלנו לרגש אנשים. לחבר אותם לחוויות האישיות שלהם ומתוכן ללמוד, לצמוח ולהתפתח.

ההרצאות והסדנאות שלנו מחברות אנשים ברמה האישית ומייצרות חוויה של למידה משמעותית לטובת מקסום אישי ומקצועי בארגון.
המטרה היא ללמוד איך מנהלים יחסים בתוך הארגון-
אל מול ההנהלה, עמיתים למקצוע ולקוחות.

אנו מלמדים עובדים:

איך להציב את הגבולות המתאימים להם מבלי לפגוע במוטיבציה וביחסים שלהם עם אנשים אחרים.
דרכים וכלים לניהול תקשורת וביסוס יחסים מול הלקוחות ונותני שירות.
כיצד יוצאים ממאבקי כוח ועוברים ליחסים של שיתוף פעולה.
איך שיתוף מייצר מחויבות ו engagement המאפשר לכל עובד לממש את עצמו.
מה גורם לאנשים להרגיש נחוצים ומסוגלים במטרה לשמרם בארגון.
איך מייצרים אווירה מיטבית ואפקטיבית.

אנו מעבירים הרצאות וסדנאות בנושאים מגוונים הקשורים ליחסים
במטרה לקדם את הקשרים המיטיבים בעבודה, להפחית קונפליקטים, לעזור לעובדים למצוא את מקומם ולחוש תחושת שייכת מייטבית.

במכון אדלר צוות של מרצות/ים ומנחות מנוסות בתחום.

אשמח לתאם שיחת היכרות ואיפיון צרכים,

חופית אברהם, אחראית תחום ארגונים במכון אדלר
[email protected], 055-6667688

 

לפייסבוק של היחידה לארגונים לחצו כאן

 

קטלוגים

הקטלוג יעודכן בקרוב

וובינרים ניהול מרחוק

אחד האתגרים הגדולים שלנו בניהול הוא תחושת השייכות של העובד לארגון. בימי הקורונה, המצב מאתגר פי כמה וכמה...הצורך הכי בסיסי של כולנו - הצורך בשייכות, מאוים! כשאין תחושה של שייכות – אין שיתוף פעולה, כשאין תחושה של שייכות – אין חוסן/ אז איך מייצרים תחושת שייכות בניהול מרחוק? סדרת וובינרים בנושא ניהול מרחוק אשר הועברה בארגונים במהלך הקורונה והסגרים

קורס מצוינות-במשטרת ישראל

קורס לקציני השירות הפועלים לשיפור שביעות הרצון של האזרחים מהמשטרה. הקורס ארך 45 שעות אקדמאיות ובמהלכו נלמדו התכנים: תפיסת התפקיד, תקשורת מקרבת ואפקטיבית, ראייה מערכתית, סגנונות השפעה, למידת עמיתים וניהול קונפליקטים.
לשליחת פרטים ויצירת קשר

קטלוגים

הקטלוג יעודכן בקרוב

וובינרים ניהול מרחוק

אחד האתגרים הגדולים שלנו בניהול הוא תחושת השייכות של העובד לארגון. בימי הקורונה, המצב מאתגר פי כמה וכמה...הצורך הכי בסיסי של כולנו - הצורך בשייכות, מאוים! כשאין תחושה של שייכות – אין שיתוף פעולה, כשאין תחושה של שייכות – אין חוסן/ אז איך מייצרים תחושת שייכות בניהול מרחוק? סדרת וובינרים בנושא ניהול מרחוק אשר הועברה בארגונים במהלך הקורונה והסגרים

קורס מצוינות-במשטרת ישראל

קורס לקציני השירות הפועלים לשיפור שביעות הרצון של האזרחים מהמשטרה. הקורס ארך 45 שעות אקדמאיות ובמהלכו נלמדו התכנים: תפיסת התפקיד, תקשורת מקרבת ואפקטיבית, ראייה מערכתית, סגנונות השפעה, למידת עמיתים וניהול קונפליקטים.
דילוג לתוכן